من معماری | i-archi

وبلاگی از یه بچه معمار

من معماری | i-archi

وبلاگی از یه بچه معمار

پروژه ترم2: کف سازی میانده - فریزهند - اصفهان

اینم طرح های بچه های ما برای کف سازی و محوطه سازی مرکز روستای فریزهند.

توضیح اینکه پس از سفر چند روزه ی ما به روستای فریزهند (این اسم فارسیه و ریشه انگلیسی نداره!) تو زمستان سال قبل، از ما خواسته شد طرح هایی برای کف مرکز روستا بعد از دو هفته ارائه بدیم که نتیجه اش شد عکس های زیر! این یکی از پنج پروژه طرح 1 یا همون کارگاه ترم 2 ما بود.


ضمنا این جزو اولین کارهای ماست (تمرین دوم ترم2) پس انتظاراتونو بیارید پائین چون اون موقع ما هنوز با راندو و دسن و ... آشنا نبودیم و برای همینه که ارائه ها خیلی خوب نشدن در عوض طرح ها بدک نیستند!!!


با نظراتون مارو راهنمائی کنید - با تشکر، یه بچه معمار!


1:


2:


3:


4:


5:


6:


7:


8:


9: اینم طرح من بود


10:


11:


12:


13:


14:


15:


16:


17:


18:


19:


20:


21:


22:


23:

نظرات 7 + ارسال نظر
فرزانه پنج‌شنبه 28 مرداد 1389 ساعت 01:08 ق.ظ http://www.archoekuchak.blogsky.com

سلام دوست عزیز وب خوبیه همینکه مطالبش کپی نیس خوبه
منم معماری می خونم ازبچه های رشت هستم البته اول راهم
خوشحال میشم تبادل لینک داشته باشیم

سلام ! لطف دارین اما بعضی مطالبم کپیه!
لینک شما رو تو وبلاگم گذاشتم
موفق باشید!

نیلوفر پنج‌شنبه 28 مرداد 1389 ساعت 09:40 ق.ظ http://mankantopolo.blogsky.com

سلام
اول اینکه از نظر استاد کدوما بهتر بود ؟؟؟؟؟ چیا گفت ؟ :دی
۱ و ۲ و ۱۱و۲۲
خوشمان آمد یعنی نسبت به بقیه

راستشو بخوای استادامون نظراشونو نمی گن! فقط نکات و ویژگی های هر کارو می گن! بعدا خودشون نمره می دن
در عوض ما خودمون به کارامون نمره می دیم که اون دیگه مخفی نیست

خوشحال می شم اگه دلیل انتخاباتون رو هم بگید

[ بدون نام ] جمعه 29 مرداد 1389 ساعت 11:16 ق.ظ

دلیل انتخاب خوب دیدم در عین سادگی طرح دقیق تر و مرتب تره
کار یازدهمی فکر کنم همون که شبیه گرداب شده اونم به نظرم یه طرح متفاوته

Zaha Hadid جمعه 5 شهریور 1389 ساعت 07:41 ق.ظ

Wow.MY GOD.number 5 is wonderful!who is that real artist?
please tell him/her i want to meet him/her as soon as possible!


برات شمارشو sms می کنم!

علی دوشنبه 1 آذر 1389 ساعت 03:08 ب.ظ

سلام
من از اهالی فریزهندم
به نظرم با توجه به معماری مسجد (سنتی) طرح های 3 و 10 جالب تر اند!
چه سالی رفتید فریزهند؟

چه خوب!
ممنون از نظرتون
ما دوبار، یه بار زمستان ۸۸ یه بار بهار ۸۹ رفتیم
مردم خوب و مهمون نوازی داره! :)

حسن پارسا چهارشنبه 6 بهمن 1389 ساعت 05:17 ب.ظ

سلام
می خواستم ازتون خواهش کنم اگه محوطه سازی جزوه یا منابعی داره اسمش رو برام ارسال کنید و یا راهنمایی کنید از کجا می تونم تهیه کنم.

شرمنده منبعی سراغ ندارم!

maryam جمعه 8 مهر 1390 ساعت 06:52 ب.ظ

سلام
من دانشجوی معماریم
دنبال طرح هادی روستای فیریزهندم
اگه داری میشه برام mail کنی
ممنون

شرمنده ندارم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد