من معماری | i-archi

وبلاگی از یه بچه معمار

من معماری | i-archi

وبلاگی از یه بچه معمار

کتاب آموزش اسکیس از صورت انسان

کتاب آموزش اسکیس از صورت انسان


حجم: 4 مگابایت

برای دانلود روی دکمه ی زیر کلیک کنید:


نظرات 4 + ارسال نظر
رمینا دوشنبه 25 مرداد 1389 ساعت 11:30 ب.ظ

سلام مر30 سایت خیلی خشگلی داری!
تبریک میگم!
میگم یه آهنگ خوب و خوشگل پیشواز واست سراغ دارم.
این کدشه:٦٦١١١٤
اسمشم :رویای یک مرد 2
من که خریدم تمدیدشم کردم!
تو هم بخر!
[قلب]
واسه خریدش کافیه کد٦٦١١١٤ رو به 7575 اس ام اس کنی!

متشکرم

نیلوفر سه‌شنبه 26 مرداد 1389 ساعت 12:03 ق.ظ http://mankantopolo.blogsky.com

سلام بچه معمار من معماری میخونم اما در این مورد نمینویسم
اما لینکت کردم بهت سر بزنم همینا
موفق باشی آرشیتکت

ممنون از نظرت
تو هم موفق باشی هم رشته ای

moorche چهارشنبه 21 مهر 1389 ساعت 12:20 ق.ظ

سلام معمار باشی !!(دو نقطه دی)
خیلی وبلاگ قشنگی دارید .منم معماری می خونم لطفا در مورد :شمسه -ترنج-بن مایه ها-نقوش گیاهی و جانوری -حاشیه های زینتی مطالبی توی وبلاگتون بذارید.
ممنونم

سالاد هم می خوای؟؟؟ :D
می ذارم

moorche دوشنبه 26 مهر 1389 ساعت 07:17 ب.ظ

نه سالاد نمی خوام همونایی که گفتم اگه بذارید ممنون میشم (۴نقطه دو تا دی)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد